HTML

HiVi Swans Diva 4.2F Unboxing

2009.01.12. 13:33 | 4lewis | 2 komment

Karacsony elott jott meg a cucc, nagyon izgatott voltam, hogy milyen lesz igazibol! :)
A vartnal nagyobb meglepetest okozott a hangfal merete, kidolgozasa, minosege es hogymondjam: a talalasa, mint latni fogjatok.

Nem birtam kivarni, mig a parasodas eltunik, igy nemely kepen latszik.
Letorolni nem volt ertelme, csak osszecsikozta volna a feluletet.


Igy nez ki a doboz, rajta a tulajdonos nevevel :)


USA (de nem ott keszul)


Logo, enyhen homalyosan. Pont igy akartam, Sejtelmesebb :)


Na itt keszul. Persze ezesetben komoly minosegi kovetelmenyek vannak, mint pl a NIKE-nal.


Betepve :)


Ta-


Daaaa


Kificcent egy kabel is, errol se volt szo. De nagyon orultem neki, jofejseg!


A hangfal puha szovetzsakban.


Korbeveve tavtarto nikecellekkel.


Egy ujabb meglepetes, vaszonkesztyu a telepiteshez!


Gyorsan fel is vettem. Mar amennyire feljott, dehat ajandek lonak ne nezd a fogat. 


Utolso pillanatok a dobozban...


A tavtartok.


A tavtartok nelkul.


A pamutzsakot alul lehet kioldozni. Elegans megoldas, meg az osszehuzokotelbol sem sporoltak ki az anyagot, jo vastag.


A cimke, es a banandugos csatlakozok, alul kaptak helyet.


A cimke.


Kicsomagolva, az elso kepek.


A parja.


A talpak az egyik tavtarto elemben kaptak helyet. Nyilvan keresni kellett, kicsit beparaztam,
mert azokat meg behanytam mar a dobozba.


A talpak installalasa. Itt sajnos nagyon latszik a paralecsapodas.
(a kulfoldiek kedveert, nehogy felreertsenek valamit: moisture condensation)


Kozelebb.


Ezt a kepet, pont igy akartam, hogy ne legyenek egyenesen :))


Jungson 5N OFC Beauty Deity hangfalkabel.
Fobb jellemzoi: 2.5m; Ellenállás anyaga: tiszta réz, kapacitás:73p. No ezt is kicsomagoljuk.


Egymas mellett a gyari es a Jungson.


Nem lehet bedugni teljesen, nemtom mi lehet a baj. Persze annyira nem zavar, plane, hogy alul van.


Oldalrol, a kvazi vegleges helyen.


Elolrol, textillel.


Elolrol textil nelkul


Logo


Akkor meg megvoltak a dobozok...


Csodaszep!


Latkep :) Boldog karacsonyt!

 

A kovetkezo kepet azert teszem be, mert a hangfal szine ezen a kepen korrekt. A vakunak es a fototudasomnak koszonhetoen, a kepeimen sokkal narancsosabbak, telitettebbek lettek.



Udv!

Címkék: hifi

A bejegyzés trackback címe:

https://unboxing.blog.hu/api/trackback/id/tr85872738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mosqu!to 2009.02.28. 14:04:30

Hello,

Véletlen egybeesés, épp tegnap rendeltem én is egy ilyen hangfal+kábel párost :)
Az izgalom már megvan, de sajnos keddig várnom kell, akkor érkezik a csomag.

Szívesen beszélgetnék veled a hangfallal való tapasztalatodról, etc, ha van időd, keress meg msnen: mosquito05-kukac-msn-pont-com

Üdv.

atc 2009.06.13. 11:53:33

Örülök,hogy tetszik.
Béla
süti beállítások módosítása