HTML

Egreat EG-M34A Unboxing

2009.10.30. 11:39 | 4lewis | Szólj hozzá!

Ez szeptember elején történt, de most jutott rá időm, hogy feltegyem a kis drágaságom kibontását.

Már régóta akartam valamit, ami leváltja a DVD lemezezést. A Popcorn-hour a110-t néztem ki, de sajnáltam érte 60-70e Ft-ot. (Pláne mikor megtudtam, hogy Izraelben csinálják:) Nézegettem a wd-tv-t, de az meg nem hálózati. Akkor még Live nem volt. Az Mpeg4players fórumán a wd-tv topicban találtam meg gsm88 hozzászólását. Addig nem is tudtam, hogylétezik ez a termék és hogy be is szerezhető, 35-40e Ft-ért. Nem haboztam, már regisztráltam is a mydigitank.com-ra. Ismerős segített pay-pal ban. Megrendeltem és mit mondjak kivert a víz a vám miatt, tekintve még sose rendeltem. De szerencsére ahogy gsm88-nak, úgy nekem is a papíron az volt, hogy "gift media player" mindenféle számla nélkül, így nem szedtek le.

A garancia miatt nem izgatom magamat. Mozgó alkatrész nincs, nem vagyok egy firmware búvár, 2-3évet biztos kibír és inkább bukok 35-öt, mint kiadjak 60-70-et a popcorn-ér. Persze van valami garancia, de a visszaküldés kínába nem lenne olcsó.

Most nézem, már lehet kapni (20091030) a 220volt nál is garanciával, sok más nyalánksággal együtt! Más média tankot nem ismerek, de ezt ajánlom, nekem ennyi pénzért bejött! Beszámolót is írok majd, mik a tapasztalataim így 2 hónap használat után.

A vámosok átnézték és visszacsomagolták, ezért (is) olyan viseletes a kartondoboz. Kibontás után elég trafó szag volt a lakásban, azóta már szerencsére nem olyan büdi. DHL szállításáról és a kibontásról a képek:

A bejegyzés trackback címe:

https://unboxing.blog.hu/api/trackback/id/tr751486259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása