HTML

Linksys WRT320N Meghalt

2009.12.04. 20:01 | 4lewis | komment

Üdvözletem!

Nem akartam ezt a bejegyzést, de a három hét várakozás a cserekészülékre arra sarkallt, hogy jobb, ha többen is megismerik a történetet. Történt ugyanis, hogy a készülék (melyet oly várakozással bontogattam) két hónap használat után feladta. Egyszer csak "Network Cable Unplugged" hibaüzenet jelent meg és leállt a net. A 192.168.1.1-et nem értem el, tehát olyan volt, mintha egész egyszerüen megszünt volna létezni. Mind a négy kimenete zölden vibrált, holott csak egy volt üzemben és a kék power led villogott -akárcsak bootoláskor, de fél óra elteltével is.

A készülék az üzembehelyezése óta folyamatosan ment, csak úgy mint az elődje, az 54GL. Azt a két év alatt, kb. háromszor húztam ki a net leállása miatt (leszámítva a upc buherálásokat), és az orvosolta is a problémát. Szóval azzal ilyen gond nem volt, működött. Igaz, arra fél év után feltettem egy Tomato firmware-t. Ezen pediglen gyári szoftver volt. Ezért is érdemes várni a gyári szoftver lecserélésével, ugyanis akkor ugrik a garancia. Próbálgattam, hogy hátha a reset és több várakozás segít, de egy napra rá is csak annyira jutottam, hogy ha hideg a készülék, jó esetben (nem mindíg) működik 8-10 percet és elvérzik.

Felhívtam a supportot, és megbeszéltük, hogy ez hiba, nincs mit tenni, csere. Javasolta az úriember, hogy cseréljem a kiskereskedő->nagykereskedő->gyártó láncban, mert az ő rendszerük lassabb, akár két hét is lehet az átfutás. Ezután mailben kaptam egy esetszámot, és lehetőséget hogy az esetet regisztráljam a rendszerükben. De úgy gondoltam, hogy nem foglalkozok vele, úgyis a kiskereskedőnél lejegyezzük a problémát. Igy hát bebattyogtam a boltba, ahol vásároltam és leadtam a készüléket. Gondoltam egy hét alatt kényelmesen lepereg. Átvételi elismervény? áá majd hívnak. ok, lazák vagyunk, valszeg lazán le is zajlik. No, ma várok három hete és csak azért történik előrelépés az ügyben, mert fogtam a telefont és felhívtam akit csak lehetett. A boltot minden héten hívtam, válasz: Még nem szóltak vissza a nagykerből! Ezután egy teljesen korrekt sráccal beszéltem a Linksys Magyarországnál reggel, felajánlott egy kölcsön készüléket és megígérte, hogy akkor ő is végigtelefonálja a láncot. Estefele hívott, hogy beszélt a nagykerrel és mondta nekik, hogy mi mint gyártó kicseréljük ezt a készüléket bevizsgálás nélkül, tekintettel arra, hogy a vásárló már három hete vár. Ebből arra következtettem, hogy még még mindig nem vizsgálták be! Szerintem egyszerűen felbaszták egy polcra és ott is maradt. Egy nagykernél pedig rohadt sok polc van. Köszönöm ezúton is a srác közbenjárását!

Most is bebizonyosodott (Akárcsak a Logitech-nél, tényleg, leírom majd azt is), hogy ha nevesebb cég termékeit vásároljuk és garanciális problémánk lenne, NE ismétlem, NE intézzük a bürokratikus, vízfejű, valószínűleg éhbérér dolgoztatott és egyfolytában úszó, vagy éppen baszok rá -mentalitású alkalmazottakat foglalkoztató nagykereskedéseket, illetve az esetek többségében ugyan ilyen hozzáállású kiskereskedőket, hanem kapásból intézzük a gyárak magyarországi képviseletein kereszül, használva az erre a célra kiépített hatékony rendszereiket, amennyiben lehetséges, (még ha azt is javasolják, hogy tovább tarthat) hogy átlépjük ezt a léhűtő geci kereskedő bandát!

A kommenteket letiltom, mert csak valószínű, hogy az kommentelne aki bevédené a nagykereket, kiskereket, boltosokat, de nekik üzenem, hogy dolgozni kéne, nem pofázni!

A hiba:

Frissítés 2009 December 16:

Nagy nehezen kicserélték dec 9-én mentem érte, ez most megy, de 2,4Ghz-en a mozgásérzékelős konyhai lámpát kapcsolgatja (az is szép történet, mire rájöttem), így 5ghz-en megy, amit viszont a pda-m nem lát. Szóval az 54GL elődje nagyságrendekkel jobb volt, csak lassú.

Üdv.

A bejegyzés trackback címe:

https://unboxing.blog.hu/api/trackback/id/tr821574466
süti beállítások módosítása